söndag, november 28, 2010

Halloween ;)

Förlåt att jag inte uppdaterar bra men jag hinner alltid och jag är jätteledsen. Halloween i amerika kul men kunde varit bättre.. På dagen så hängde jag och korrin med lite vänner sen åkte vi hem och gjorde oss i årdning. Jag klädde ut mig som en fotbollsspelar och korrin va en Hippi. Vi hämtade Lucie på vägen och hon va klädd som en fjäril. Vi gick trick or treating tillsammans och fick massa godis, men måga va negativa till att vi var äldre men vi brydde oss inte :P


Mina naglar under Halloween ;)


Min värdkusin va en Vampyr :)


Jag och Korrin :)


Lucie, jag och Korrin i en kyrka som vi gick till :)


Jag och Korrin i badrummet :)


Haha :P


Lucie och korrin när vi gick Trick och treating :)


Jag och Lucie ;)


Vi gick förbi vår skola så vi försökte ta en bild men.. hehe


Gillar denna bilden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar