söndag, november 28, 2010

Homecoming Dance

Jag lovade att jag skulle lägga ut bilder från Dansen så nu ska jag göra det :)

Jag gick med en kille som hette jake och vi bestämmde det i sista sekund, för den killen jag skulle gå med skulle åka och jaga -.- Men direkt efter vi bestämde det så ångra jag mig för jag visste att jag inte skulle ha kul. Han betalade för middagen men han ville inte dansa så jag dansa med andra killar och allt va bara jättekonstigt. Jag har inte pratat med denna kille sens dansen xD

Innan dansen var vi på middag på Texas road house och det va jättegott och efter det åkte vi till dansen som var i skolans matsal. Efter dansen som slutade vid 10, (super tidigt!!) men då åkte vi hem till Brittney och hängde med några personer :)
DEt var en kul kväll men många delar va AWKWARD :)


Tjejerna


Killarna


Hela gruppen utanför Texas road house. :D


Jag och Brittney.


Mina nya skor!!


At the dance :)


Lucie jag och Kendra på dansen.


Hahah söt!!!


Lucie med hennes franska stil! Super söt!


Hemma hos britt på kvällen :)

2 kommentarer: