måndag, november 08, 2010

Vi firade min födelsedag idag oxå :)

Heello :)
Idag så fira jag min födelsedag tillsammans med min värdfamiljs familj :) Dom har en stor familj och det var folk överallt..
Anna hade gjort en tårta som var den svenska flaggan , Jättefin!!
Jag fick lite presenter oxå; av värdfarbror och farfar och kusiner så fick jag min telefon ränking gratis denna månad, för jag betalar den till dom för jag delar konto med dom så det var verkligen jättesnällt! Sen fick jag en Dreamcatcher av Värdfaster och kusiner + ett ljus. Jättefin och för er som inte vet vad en dreamcatcher är, så är det en sak som man hänger vid sängen och den fångar upp mardrömmar (bella får en sån av Jacob i eclipce för er som läst böckerna) :) Min Faster gjorde den hon själv och den är verkligen jättefin!
Sen fick jag lite nagelack och läppglans och vantar och lite så grejor.
Det har varit en bra helg och nästa vecka går vi bara i skolan 3 dar sen har vi 2 dar ledigt. :)


Min sjukt fina Tårta som Anna gjorde!! hon är såå duktig!


17 ljus.. Många!!!


Dom sjöng för mig först på engelska sen så sa dom att alla hade tränat i smyg hela veckan på den svenska versionen såå.. Alla sjöng på svenska och dom var jätteduktiga!! :D


Ljusen var ljus som inte gick att blåsa ut så lätt så det tog men en lång stund att blåsa ut dom och när jag äntigen var klar så tänndes dom igen.. dom lura mig med Skojljus -.- Haha.


The Dreamcatcher :) ´Den är jättefin tycker jag! Mina färg i alla fall! ;)


Aaron och jag prata på skype idag :) Super normal!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar