söndag, november 07, 2010

Happy birthday to Meee!!

Igår fyllde jag år :) sååå Grattis till mig! Nu är jag 17 år :O börjar bli så gammal asså..
Men jag hade verkligen en jättebra dag. Vi var lediga från skolan för att det är slutet på första qvatalen, tiden går fort! Men Lucie sov över hos mig och vi hade en mysig kväll tillsammans med Korrin. På morgonen så vakna vi och Anna, Korrin och megan kom in och sjöng på Svenska "ja må haleva" :) Dom var jätteduktiga. Anna hade mailat med Mamma och frågat vad vi brukar göra på födelsedagar och då sa hon frukost i sängen så dom hade gjort crepes(pannkakor med sweet cream chease i dom). och så fick jag en present från dom och det var en nalle björn och jag trodde det var allt i början.. Men dom kollade på mig som att det var något mer, så jag fortsatte kolla och så såg jag en navel persing. Såååå jag blev jätteglad och förstog att jaag skulle få persa min navel idag.
Efter frukost åkte vi till Spokane valley mall, till Silversafari. Det är en affär där dom persar allt möjligt. Dom var väldigt rena och nogranna så det känndes säkert.
själva persingen tog en sekund att ta och det gjorde inte direkt ont.. men det känndes i alla fall. Men det är jättefint nu men jag får inte byta mitt smycke förns om 4a månader och det SUUGER!! men jag är jätteglaad att jag har den.

Efter det så fick jag presenter från Lucie och Korrin och dom är super söööta! sen åkte vi hem och städade lite för att lite folk skulle komma över. Sen vid 6 så kom några tjejer och vi lyssnade på musik, dansade, pratade och kolla på film. Det var en mysig kväll och en jättebra födelsedag!! :D


jag fick en tårta av en lärare i skolan och det stog på svenska på den :) Super gulligt!!


Lucie, jag och Korrin i the valley mall :)


korrin, jag och Maddie som gör robotdansen xD haha


Detta nagelack fick jag från Korrin och det luktar jordgubbar när det är torrt :D


målade jordgubbar och så luktar dom såå oxå!! :) Btw mina naglar är superkorta för att jag behövde klippa dom pga cheer.. :(


klänning jag fick av Lucie!! Super söööt!!


persing jag fick av värdfamiljen + att jag persa min navel och den persingen :)


gosedjuret persingen satt på! :)


Lotions av Annika :)


Jag fick ett grattis kort av Farmor och farfar, och ett från Ina och ett brev från mormor :) TAck sååå Mycket!!
Och så fick jag ett grattis kort av Maddie (en tjej i cheerteamet) och så fick jag 20 dollar av henne oxå :) taack söta du!

2 kommentarer:

  1. KUL att du verkar haft en niiiice födelsedag hjärtat, alla verkar så gulliga!
    jag vill se biiiiild på din navel! så avundsjuk!
    pussen på nussen!

    SvaraRadera
  2. Ett jättegrattis i efterskott både för födelsedag och cheerleading. Kram Katti

    SvaraRadera