tisdag, januari 11, 2011

2010

Snodde dom här frågorna från Jossi, dom handlar om mitt 2010 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utan för Europa(:

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag hade jättemånga och jag tror jag höll många av dom men absolut inte alla..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.. eller va det förra året??:S

4. Vilka länder besökte du?
sverige och usa.. tror det är allt :)

5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Alla hemma i sverige.. Och specielt mormor!

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
27-30 augusti :D och 30 december..

7. Vad var din största framgång 2010?
att jag har mognat väldigt mycket för att jag kommit till usa och ofc my english ;)

8. Största misstaget?
...

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade influensan och lite små förskylingar.. sen hade jag problem med benen under Sm sesongen..

10. Bästa köpet?
Min Edhardy mjukis dress :D!!!!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
SHOPPING ;)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och Jossi träffades i new york!! DET VA DET BÄSTA NÅGONSIN!!!! :D
Och sista gången jag prata med mormor på skype :)

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
waka waka, Min och jossis låt!!!
och I miss you av Miley Cyrus

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare och lesnare.. det gick upp och ner :)

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Uppskattat sverige.. MEn nu eftersom jag är här borta kommer jag uppskatta allt MYCKET mer när jag kommer hem :D

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om vad andra tyker!! Jag har lärt mig att livet är för kort för att vara perfect för alla.. (make no sence but.. :P)

17. Hur ska du tillbringa julen?
Jag spenderade jul med en svenskfamilj som bor här i Post Falls och sen med min bästa värdfamilj!!

18. Blev du kär under 2010?
Idk.. maybe ;)

19. Favorittidning?
Seventeen magasine :)

20. Favoritprogram på TV?
LOST!!!!!!!! :D

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
idioter från mitt tidigare liv...

22. Bästa boken du läste i år?
New moon :D (typ ända jag läste xD)

23. Största musikaliska upptäckten?
Tech N9ne!!

24. Något du önskade dig och fick?
Att leva det amerikanska livet :D Tack mamma och pappa!! Älskar er!!!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Att komma hem till sverige och det är precis som jag lämmna det..

26. Årets bästa film?
DEAR JOHN!!!!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
persa naveln och hade en liten Tjej fest :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite småsaker här och där men det har varigt ett Himla bra år!! Jag har kommit närmare alla jag mina vänner och familj och träffat massa nytt häligt folk :) (och insett vilka som är mina riktiga vänner som håller kontakt med mig medans jag är här..)

29. Vad fick dig att må bra?
Kärleken som kom fram från alla!! Uppskattningen av det man har i livet!! :D

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Det var många bra frågor och en hel del suveräna och ibland känsliga svar.Roligt att läsa

    SvaraRadera