fredag, januari 07, 2011

Nyår

Hej.
Nyår va inte den bästa nyår jag haft men den va helt okej. Jag va med Lucie och hennes värdfamilj för jag hade inte lust att åka till någon nyårsfest, men vi fasnade hemma hos henne på familjemiddag och det var verkligen SUPER TRÅKIGT!!!
Men efter ett tag åkte vi till Walmart och där stanna vi i nästan 2 timmar.. det låter tråkigt men det va faktiskt det roligaste vi gjort på länge den kvällen :P
Men vi blev räddade av den svenska killen Ricky :) han lät oss komma över och vi firade lite nyår där! Vi kollade på the balldrop i new york (som jag sett live btw, bara bollen inte att den släpps ner :P) Men nyår va ok, inte bäst men helt ok :D Jag tror inte amerikaner firar nyår på samma sätt som i sverige.. Jag såg inte ett ända fyverkeri :S

Bara från dom här bilderna så kan man se hur tråkígt va hade det!! :P




1 kommentar:

  1. sv: haha najs :D ah älskar också den filmen.. men klassikerna är nog mina favoriter xD typ dirty dancing :D <3<3

    SvaraRadera