tisdag, januari 04, 2011

jag vill inte förstå..



Förlåt att jag inte har gort ngra inlägg på ett tag med det har hänta massa sedan julen. Det är så att min mormor gick bort i torsdags och det har varigt ett par tuffa dagar. jag var väldigt nära henne och jag tror jag inte riktigt förstår vad som hänt för jag är inte hemma. Det tror jag är det svåraste, att jag inte är hemma men jag tänker inte åka hem heller för jag vet att hon inte skulle vilja det för mig. Det är nog så att jag inte vill förstå riktigt för det blir bara svårare.. Men livet går vidare även om man inte vill det och det går fort. Det känns som jag inte ens fått tid att tänka först det va dags att börja skolan. Jag har inte kunnat svovit bra alls och jag får inte den sömnen jag behöver men jag hoppas att jag börjar sova bätte snart.. Jag tror att det kommer vara svårt för mig att komma hem och då kommer jag gå igenom allt det här igen och då kommer jag verkligen inse att det är sant.. just nu är jag i en typ av förnekelseperiod..


jag tände ett ljus för mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar