måndag, oktober 25, 2010

Football game, sleep over, bowling and corn maze!

Heeeeeej(:

Den här helgen har varit jättebra! I fredags så hade vi en fotbollsmatch och dom spelade jättebra men vi förlordade.. :( så nu kommer inte vårat fotbolls lag åka till State(en cup med olika lag från hela staten). Men jag hade kul och jag kolla in mitt nya spaaaan som är en fotbollspelare ;) Han är super snygg!!!
Men any waaays.. Efter matchen åkte jag och Lucie hem till mig och hade en sleep over med Cookie dough Ice creame´och skräck film:) På morgonen så pratade vi franska med varandra så mina värdföräldrar inte kunde förstå vad vi prata om. Jag tycker jag är jättedålig på franska för att ha läst det i 5år.. men Lucie (som är från Frankrike)tyckte jag va duktig:)

Sen på lördag så pyntade vi huset "halloweenit" och nu skrämmer det mig varje gång jag går förbi mitt hus.
Men på lördag kvällen åkte jag till Lucies hus och vi var ensamma i 2 timmar sen så kom det några personer och hämta oss och så åkte vi till bowlingarenan och så bowlade jag och Lucie och några killar, och på andra banan va det Annika, Larissa och lite annat folk:) Det var jättekul och jag fick 2 strike irad (fast en var för en annan person.)

Idag var jag, Anna, Korrin och Megan plus massa andra utbytesstudenter och deras familjen på en Corn Maze. Det är som en stor labyrint som man går igenom och och letar efter olika grejer och det var väldigt lätt att fuska och gå igenom majsen istället för att gå på själva lederna och det gjorde jag hela tiden.


Lucie och jag! :)


LUCIE!!! Hon är såå söt!


I don't know what she was doing!! :P


Vi försökte göra en hoppbild men...


well.. Super normal!!


Söta flickor!


Super cute!!


Reklam för Coka cola (:

Corn Maze:


Jag och Korrin mitt i majsen


Fiiiin :P


Utbytesstudenter!!! :)


Look at mee all cool! ;)

Halloween house!!!


Jag har inte visat bild på mitt hus än.. Men så här ser det ut och nu är det snyggt pyntat oxå :)


Vår dörr :) coolt va??


Det var min ide att sätta Happy Halloween skylten i baken på trucken :)


Den här foten skrämde mig SÅÅÅ mycket när jag kom hem ifrån bowlingen igår natt!! :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar