tisdag, oktober 12, 2010

Spirit Week

Hello :)

Denna vecka är spirit week och varje dag ska man klä ut sig till olika saker!

Måndag - Seniors Godess day!
*Alla seniors klär ut sig till olika Gudar och går runt så i skolan. Många hade riktigt bra dräkter och det var jätte kul att se :D *

Tisdag - Color day, Seniors: Lila, Juniors; Röd, Sophmores; Grön, Freshmens; Blå.
*Jag kommer vara galet Lila med långa lila lösögonfransar :)*

Onsdag - Celeb. Day
*Man ska vara en Kändis och alla kommer vara ladygaga, och jag vet inte riktigt vad jag ska vara om jag bara ska klä mig lite mordent och ha mina klackar :) vi får se*

Torsdag - Camoday.
*Man ska klä sig i camouflage och gå runt i det :P*

Fredag - SPIRIT DAY!
*Vi ska klä oss galet i orange och svart (skolans färger) och gå runt och heja på vårt fotbollslag som har match på den kvällen!*

På Fredag är det Homecoming, då har vi en hemma fotbollsmatch mot Bosie state. Sen på lördagen är det Homecoming Dance. Det är som en bal i sverige fast i skolan. Jag ska nog gå med en kille som heter Robbie men jag vet inte för jag har inte träffat honom riktigt! Men vi ska i alla fall åka i en limmo med massa andra och ta foton och äta middag innan. DET KOMMER BLI KUL! :)
Men Brittneys kompis Jake frågade mig oxå och han är snäll men om jag går med honom så kommer jag inte åka i limmon med min date och det kommer inte vara så kul... VI får se hur det blir :D


Så här såg jag ut idag :)


Jag och Jamie! Så här gick jag i skolan!! xD


Haha väldigt ful bild, men så här ska jag typ se ut imorgon! :S


Min klänning! Och så har jag köpt dom SNYGGATE skorna!! :D

2 kommentarer:

  1. Coolt med utklädningsvecka !!! Så snygg du är !Ååå såå söta valpar, lite Mishavarning eller ???
    Kram ! Alla i familjen hälsar !

    SvaraRadera
  2. Så kul att följa din blogg - vilka minnesbílder jag får. För knappt 30-års sedan (känns som 10) hade vi "Mix but don't match", "Punk" etc. Roligt att det verkar vara så över hela US :-) Sköt om dig Kram Katti

    SvaraRadera