tisdag, oktober 12, 2010

Valpar!!!

Heeej

I fredags var jag ledig så jag sov över hos Brittney, en tjej i min Engelska klass. Vi skulle åka och rida tillsammans med hennes kompisar men det regnade hela dan så vi skippa det. Istället åkte vi till hennes hus och hälsade på hennes LABRADOR VALPAR!!! :O Dom var 6 veckor gamla och suuuuper söta. Jag Saknar Mischa jättemycket och jag berätta för Brittney om det och hon sa att jag kunde komma över när som hälst och leka med Labbarna. :)
Vi åkte med hennes 2 kollkompisar och 2 valpar till en stor affär med massa jagar saker. Vapen, camo kläder, hundgrejor och Massa mer! Alla som gillar att jaga skulle ÄLSKA den affären! Jag tror jag var den ända som inte var en Red neck i den affären :P

Men den första Valpen jag plocka upp var en svart labrador tik (såklart :P) och gissa vad den hette :P LILY!! :D Vi hade samma namn och det är läskigt att jag valde henne först :D.
Men min favorit var en som hette Pepper, hon var oxå en svart labrador. Såååå söt!!





1 kommentar:

  1. AAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW vaaa underbara, gosa och pusssssa dom från miig!
    saknar diii...<3

    SvaraRadera