tisdag, oktober 05, 2010

Sleep over with Germany and France

Heeej :)

Förra veckan var ganska normal, Hade test i matte och i historia men det gick bra. På fredagen så åkte jag plus alla utbytesstudenter och lite andra personer till ett museum i Spokane. Efter det så åkte jag hem till Annika (utbytesstudent från tyskland) Och Lucie (Från Frankrike) kom oxå. Vi hade en sleep over och var uppe och snacka tills 2.30. Jag hade jättemysigt och dom tjejerna är verkligen jättesnälla. Vi har bestämmt att vi ska träffas när alla i hemma sen, Först i Stockholm, Sen Frankrike (Många snygga killar) och sen Tyskland :)

Vi sov till 12 nästa dag och då gick vi upp och matade kossorna, hästarna och fåren :) Annika bor på en farm och dom har jättemycket djur överallt.. :P
Senare kom Jamie Och Kendra och då åkte vi alla och bada I OKTOBER!! :) Det var runt 80 grader den dan och vattnet var som på sommaren i Sverige. Efter det åkte jag hem och var sjukt trött för jag hade inte sovigt så mycket men då hade vi Gamenight med våra "grannar". Dom spelade Canasta exakt som jag gör hemma! Nästa gång ska jag vara med och spela för denna gången kolla jag på film.. :P
På söndagen skulle jag Shoppa för Homecomingdress med min kompis Brittnay men det blev aldrig av, Men på torsdag ska jag sova över hos henne och hon har 3 labradorer och 9 VALPAR!!! :O 9 st labrador valpar som är 6 veckor gamla!! :O Jag kommer döö!! :)

I torsdags var jag på en Dejt med en Kille från min skola, och innan så var jag excited för det va min första amerikanska dejt men under dejten så var det bara konstigt och väldigt awkward. Men jag klarade mig men nu förjer killer efter mig i skolan och jag gillar honom verkligen INTE!! :S


Jag och Larissa på en Resturang i Spokane.


Jag och Annika! HON ÄR SJUKT LÅNG!!!


Vi matade hästar och kossor :)


Me and annika!


Girls :D !!

4 kommentarer:

  1. kickibästivärldenonsdag, oktober 06, 2010

    Synd att man inte kan gilla på bloggar! då skulle jag gilla..typ...ALLT!! :)
    juste! I´m Captain i mitt lag! WIIIE! pussspårej! <3

    SvaraRadera
  2. VAAA?? är duu?? GU va kul! GRATTIS!! :D jag tror jag kommer börja i cheerteamet snart! :)

    SvaraRadera
  3. Haha Lily det är du som är kort jue! ;P hoppas du hare bäst! massa kärlek <3

    SvaraRadera
  4. TACK!! <3
    åh, ska du? fett kul, du kommer komma hem och äga skiten ur miii!

    SvaraRadera