tisdag, oktober 19, 2010

My first Cheerpractice!! :D

Yaaaay!! Det har äntligen blivit sannt!! Jag är officielt en Cheerleader nu. :) Jag är såååå lycklig att jag inte kan sitta still..

Idag var det min första Cheerleading träning med the JV teame, ( det lite sämre laget i skolan) Dom var jättesnälla och jag fick vara frontspot (framför hon som är i luften) och Base(den som lyfter). Jag kommer få rotera mellan dom 2 och göra lite av båda :)
Vissa tjejer var snälla men några var sura för att jag inte behövde ha en Tryout. Men men :) Vissa är väldigt oviga och det är därför jag hoppas att jag kommer upp i det bättre laget om ett tag.. Min värdsyster(som är i det bättre laget) ska hjälpa mig så jag kan visa att jag är bra och synas mera. :) Så jag hoppas jag kommer med i det bättre laget, ni får vänta och se!
Men jag ska i alla fall sluta i dansteamet imorgon för jag hatar det och dom är väldigt dåliga. :(

Och jag ska lägga upp massa bilder och berätta allt om Homecoming imorgon så jag har inte glömt det jag lovar!! :)

God natt sverige!!

2 kommentarer: