måndag, september 27, 2010

Cirque du Soleil

Idag var jag på en show som jag aldrig i mitt liv kommer glömma! Det var Cirque du Soleil, alegria. Det är inte en vanlig circus det är en stor show mad massa acrobater och uppträdanden! Det är OBESKRIVLIGT!!! Kolla på videon så får ni se lite av det som var på showen idag. Jag var mäst fascinerad av de som hoppa på trampoliner och dom gjorde volter över varandra och sammtidigt och under varandra! Det var helt sjukt!!! Sen var jag jättefascinerad av de som hoppade stuttsmatta på plankor :P Haha det är en dålig förklaring men ändå väldigt bra.. :P Allt var helt coolt och jag tappade hakan flera hundra gånger under showen! Jag älskade deras dräkter och stil på showen!

Jag älskade clownerna i showen, dom tog flera i plubiken och dansa med dom och dom lekte en gång med pappersplan och gjorde ljudeffecter och efter ett tag börja dom rappa :P Haha det är svårt att förklara med det var så himla cooolt! Det var en riktigt cool upplevelse och jag är ett stort fan av Cirque du Soleil nu!! Det är en sådan grej jag skulle kunna jobba med, Det skulle vara en dream come true!!!! :D

Kolla in videon så får ni en liten förklarling om vad Cirque du Soleil är :D



Coolt vaaa??? :D

4 kommentarer:

  1. Fy fan vad häftigt :O

    SvaraRadera
  2. Du sa inte att jag e cool :(
    jag som äger hela cirkusen och lärt alla allt!

    SvaraRadera
  3. Haha kicki! Sorry :P Duuu är bäääst :D <3<3

    SvaraRadera
  4. :) du e me! puss <3

    SvaraRadera