onsdag, september 08, 2010

Bilder..


Min garderob


Det här är på min dörr :)


Korrin i mitt rum.


Mitt namn är tillfälligt :P


Dom har 11 djur (hund, fårglar och fiskar)! Här är fåglarna!


Drago :)


Det är ett mysigt litet område!


Jag åker rollerblades utanför huset :)


Innan vi åkte på tour i Post Falls. Anna, Kathy, Megan, Jag och Randy!


Treaty rock, En sten som Fredrick Post skrev under på så han fick marken som är Post falls av indianerna. (dom skrev under på en sten för han hade inget papper :P)


En fin bro i Falls park.


Jag och min värdsyster Megan i Falls Park :)


Fina tungor :P


Fin utsikt!


Anna och Randy.


Jag vid floden :) fin bild!!


Megan och Kathy :)

2 kommentarer:

  1. vad roligt det ser ut som du haft :D

    SvaraRadera
  2. eyy, nu får du lägga upp lite nytt man kan läsa! saknar diig! puss

    SvaraRadera