måndag, september 20, 2010

Modell?

Hello :)

Idag har jag varit och tagit bilder med min värdmamma Anna. Hon är en jättebra fotograf och jag har alltid velat bli fotad. Så vi åkte iväg till lite olika ställen och det var allt från klättring till ligga i blött gräs till vara i ett vattenfall. Haha jag hade jättekul och bilderna blev super! Har ska ni få se några men tänk på att dom inte är redigerade än så ursäkta om de är fula :P Men jag funderar på att göra en folder med bilder och någon dag kanske man kan söka jobb :) Jag hade jättekul idag och jag skulle verkligen kunna göra det här som ett jobb :D Tror ni jag skulle passa?? :)




Haha xD


Den åvan är inte så fin men måste visa den för det är ju SWEDEN ;D










Den åvan är min favorit!









Bye :)

7 kommentarer:

  1. Åh! Vilka bra bilder! Och du är så himmla fin, sötis!<3 /Sofia

    SvaraRadera
  2. Taaaacck Sofia :D Luv you!!!! <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Finaste flickan EVER, sjukt schnygga bilder!!! :)<333!/Turk

    SvaraRadera
  4. JÄTTE FINT baby!! ;) Modell nästa då? ;D <33

    SvaraRadera
  5. kickisnyggastivärldenmåndag, september 20, 2010

    DU ÄR SÅ SNYGG DARLING!
    vi på öbackavägen saknar diii! <3<3<3

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder !!! Snygging !!!

    SvaraRadera
  7. Hej snygg blogg, och vilka snygga bilder!!! Jag ar utbytesstudent i Erie, PA och tankte om vi kunde lanka till varandra? min blogg heter Brittiusa.blogg.se hor av dig :)

    SvaraRadera