söndag, september 19, 2010

My first American football game

Hello :)

Hur mår ni? saknar er! Jag vet att folk har problem att komentera men ett problem är att man måste välja en profil och då är det enklast att välja anonymt. Hoppas ni lägger in kommentarer så att jag vet vad ni håller på med :)

Men i alla fall så var jag på min första Amerikanska fotbolls match igår och det var verkligen jättekul och det var exakt som i filmerna. Cheerleaders, många människor som sitter på bänkarna och hejar på. Det är såklart fotbolls spelarna och bandet som spelar musiken. Jag var där med några kompisar och några av de andra utbytesstudenterna och så mötte jag lite annat folk när jag gick runt där, Kul kul :)
Matchen sluta med att vi vann fast på en läskigt sätt, det var en kille som blev tacklad och låg helt stilla i flera minuter och sen bestämde dom för att blåsa av matchen och vi vann med 36-6. Go trojans :)

Idag vakna jag vid 12 och fick ett paket från mamma med lite grejor, kläder jag glömt, urbansears och ett brev från mormor. Jag blv jätteglad när jag fick det! Sen pratade jag med mamma och pappa och senare pratade jag med Alex. Och hela dan har jag retas med Megan :P så hon börjar blir irritead på mig för hon är så himla kittlig och jag kittlar henne hela tiden :P Men det är rolig!


Fotbollsspelarna :)


Andra laget


scoreboard!


Fight!


Jag och några andra utbytesstudenter!


Publiken :)


PFHS :D


Har målat om mina naglar nu, ser ut från lösnaglar + att dom LYSER I MÖRKRET. :)


Packet från mamma :)


Olika grejor i det :D


Gjorde en sverige flagga utav M&M's :D Fiiin vaa??

God natt people :D Luv U!!

4 kommentarer:

  1. Sweet :D

    Du, va har du för postadress? :p

    SvaraRadera
  2. NAAAJSA naglar, du får måla mina när du kommer hem! :) PUSSSS

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha det riktigt bra där borta i staterna, har du det?
    Vi får skypa snart!!

    SvaraRadera