torsdag, september 02, 2010

Shopping + Bilder på rummet

Hej

Idag har jag och Korrin varit och shoppat i Spokane. Vi gick först in i Forever21 och jag hitta ett par blåa jeans och ett par pyjamas shorts som var jättesöta. Senare gick vi runt och kolla och Korrin hitta massor av grejor men jag hitta inte så mycket annat just då. Senare åkte vi hem och åt typ tidig middag och sen åkte hon iväg på Cheerträning och då kom en tjej jag pratat ganska mycket med över till huset. Hon var utbytesstudent i sverige förra skolåret så hon gav mig lite tipps och vi prata om känslor och så och hon förstog mig till 100%. Hon va snäll och vi pratade ett tag så kommer vi försöka träffas igen snart, hon bor bara typ 5 min från mig så det är nära.

Korrin och jag har väldigt lika magar. Asså bådas krånglar och vi typ diskutera det och kom på att vi har väldigt lika problem. Men det är ganska bra för då förstår vi varandra på ett sätt.

Senare hjälpte Megan mig att fixa mitt rum och jag fick lite årdning i rummet så jag kan visa er. Senare spelade vi Wii och senare när Korrin kom hem så lärde hon mig lite danser och det gick ganska bra och det var kul oxå. Dom var inte jättesvåra men inte jättelätta heller. Senare hade vi lite kvällsmål och så försökte vi fixa ett bord till mitt rum. Men nu ligger vi i vardagsrummet och ska kolla på en film men vi är väldigt trötta så vi kommer säkert somna ganska snart.


Hundarna leker med varandra.


Här är Korrin och där ska vi sova :)


Här är mitt rum, det är lite stökigt och lite tomt men jag ska fixa det. Jag gillar det!


här är garderoben! Kan ta bättre bilder på rummet senare.


Dutchis näsa :P

Goodbye

2 kommentarer:

  1. Är såglad för din skull gumman! Du ser ut att ha det jätte bra! Alla saknar dig så mycket!!
    Vore kul om du kunde gå in på skype imorrn vid 10 tiden, 10 hos dig asso, typ 19 hos mig xD
    Love / N

    SvaraRadera
  2. OMG verkar fett myyys! man blir typ sugen på ett år eller så! :*) pusss på gulliga dig!<3

    SvaraRadera