torsdag, september 16, 2010

School + dans

Hejsan :)

Jag vet att jag är dålig på att upptatera men jag har inte så mycket tid.. :( Jag är i skolan sen kommer jag hem och tar det lite lungt eller om jag har träning, sen lite senare har jag alltid läxor att göra men dom är inte alls så faliga. Sen är jag DÖTS trött och sommnar :P typ så är min dag och det låter ganska tråkigt men det är det VERKLIGEN INTE!! Den första veckan i skolan var kul men det som jag tyckte var jobbigt att man inte har några nära vänner än.. Man ser alla som umgås med varandra och jag tänker hela tiden på mina vänner i sverige när jag är med dom och jag kan verkligen vara mig själv och vara hyper.. Men jag kan inte vara ddet är för jag är ganska sprallig och "busar" med mina vänner ofta och jag kan inte riktigt bara gå fram till någon och retas med den personen .. Men denna vecka har varit sååå mycket bättre! I måndags hade jag Tryout för dansteamet i skolan jag kollade på deras träning först och sen hade jag min tryout. Men dom är inte dom bästa dansarna, vissa var bra men vissa var riktigt dåliga så det drog ner gansska mycket.. :( Men dom var jättesnälla och jag kom med i teamet. Efter så frågade till och med coachen om jag kunde vara med henne någon gång när hon gör korografier och hjälpa henne med ideer :P Då blev jag glad!! Men nu vet jag inte om jag ska vara med i dansteamet längre för jag har fått en chans att vara med i cheerteamet istället så jag kommer kanske ta den istället. Andledningen för att jag inte fick det från början var för att de inte hade några dresser men jag tänkte att om jag sparar ihop lite pengar och köper en själv så får jag behålla den sen när jag åker tillbaka till sverige och jag kommer ha den som ett minnne resten av livet.

Men denna vecka har mer folk vågat prata med mig (ibörjan kolla alla på mig och undra vem jag är) óch jag har börjat prata med flera. Jag har några i varje klass att umgås med förutom historia för där får man inte prata! ( JAG HATAR MIN HISTORIALÄRARE!!) Men på Biologin pratar de flesta med alla och många är nyfikna på vem jag är och ställer alla möjliga frågor om sverige. Sen i Engelskan så har jag en JÄTTEBRA Läranre som är jättesnäll och alla i klassen är snälla och både läraren och eleverna ställer alla möjliga frågor. Det är en tjej som heter Brittnay som är i 3 av mina klasser, hon är jättesnäll och hon har precenterat mig för hennes vänner men jag har glömmt allas namn! Sen har jag lunch och i början satt jag med Korrin och hennes vänner men nu hoppar jag runt lite bland olika bord. Sen har jag pottary och då sitter jag vid ett bord med bara killar och vi alla skojar omkring fast dom förstör mina grejer jag gör hela tiden så jag får börja om. Jag bjöd en av killarna på svenskt exrta tuggummi och han älskade det och nu kan han inte sluta prata om det.. -.- Men dom är roliga.

Sen har jag matte och där är det dom jag sitter runt som jag pratar med och så är det en snyyyyggg kille som sitter bakom mig som är jätteduktig i matte så när jag inte förstår frågar jag honom och ibland spelar jag dum så han behöver hjälpa mig mer :P hihi :)

Sen har jag Cardio fitt (en slacks idrott) och läraren är läskig men personerna är roliga men det finn en JÄTTTEIRRITERANDE tjej som tror hon är bäst och pratar HELA TIDEN -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Igår var jag på en Vollyboll match och då var jag med en tjej från dansteamet som heter brece, hon är jättekul och väldigt sprallig så jag kan verkligen vara mig själv med henne!! Hon precentera mig för alla hennes kompisar så jag hade roligt på matchen!

Så nu när jag går i korridoren så hör jag hela tiden Hey Lily :) Och jag känner igen folk lite bättre men andra stirrar fortfarande :P

Men nu måstste jag sova och förlåt att det är såååå oorganiserat och stavfel överallt men jag har ingen tid att skriva egentligen.. PUss och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar