tisdag, september 07, 2010

First day of High School tomorrow.

Hey :)

Denna helg va dom sista dagarna av sommarlovet, och det känns båda bra och dåligt. Jag vill fortfarande ha sommar men jag vill verkligen börja skolan, Det är High School liksom!! Det är sjukt!! :P

Igår så åkte jag och Korrin till Hennes kompis Cody och vi hade en filmkväll, Sen på morgonen kom jag hem och pratade lite med Martina och familjen. Senare åkte vi på en liten trip runt i Post Falls och kollade runt, vi åkte till Falls park som är en jättefin park där det finns en damm/vattenfall som var stängd nu för att det snart är vinter men det var fint ändå. Jag fick lära mig lite om Post Falls historia o.s.v :). Efter det åkte vi till Walmart och jag köpte gymnastik skor till skolan imorgon och en Post Falls tröja :D. Senare åkte vi hem och åt middag och Korrin färga sitt hår. Jag hittade en färg som gick från brunett till blond så jag kanske ska pröva den någon gång, Vi får se :). Det va en kort sammanfattning av idag :P

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorgon för att gå till skolan :) Så jag lägger ut fler bilder imorgon från idag. :)


Här är en bild på mig när jag åkte rullskriskor. Jag SUGER PÅ DET BTW!!!! xD

God natt och önska mig lycka till imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar