fredag, september 03, 2010

Mobil :)

Hello :)

Idag har jag och Anna varit och shoppat mobil. Vi åkte med Erik (Annas Bror) och lille Erik (Korrins Kusin) och så fixa vi en mobil på deras konto så det blev billigt. Det blev ganska dyrt nu för jag betala mobilen och den första en och en halv månaden redan idag. Men det va ett bra pris för en telefon och så får man ringa och smsa hur mycket jag vill till alla i Usa. Så jag har pratat med Jossi och smsat med henne lite :)

Efter det åkte vi till Dollarstore (det är en affär där allt kostar en dollar eller mindre) och så köpte vi lite skolgrejor. Jag hitta en papperskorg som va blå och gul, den va söt och den kosta max 1 dollar :D. Sen gick vi till Walmart och då köpte jag block och en calender. Sen kom vi hem och så pratade jag med jossi på min nya mobil :). Sen så åt vi middag och Kathy lyssnade på ABBA cd hon fick. Hon gilla den jättemycket :) Senare visade Anna mig massa gamla foton och jag visa lite barnfoton som jag hade med mig. Sen kom Korrin hem och nu kollar vi på Jersey Shore :P



Det här är min nya telefon :) Det är inte senaste modellen men den funkar! Jag ska bara ringa och smsa på den ändå så den funkar. Jag köpte med ett skal till den oxå!


Skolsaker :)


Min söta papperskorg :) GIllar Den MYCKET!!


Tröja och kofta jag köpte i New York på Forever21 (4a våningar) :D


Jeans, t-skirt och pyjamasshorts från Forever21 i Spokane. :)


Dom här hade Korrin gjort till mig när jag kom :)


Den här hade Megan målat till mig! Den är fin!


Aalpe sitter vid mitt fönster :D


Mina naglar! glömde lägga ut bild på dom! :D

Hejdå :)

2 kommentarer:

  1. ALLTID NAJSA NAGLAR!!
    :) PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha !!! Där satt ju Aalpe, vår/din vovve !!! Du verkar ju ha det bäst !!! Kramar !

    SvaraRadera