söndag, september 05, 2010

Chucky Cheese

JAG OCH JOSSI HAR ER HÄSNING TILL ER I SVERIGE! KLICKA HÄR

Hej
Igår vaknade jag vid 12 (vanlig tid för mig i sverige), för anars har jag vaknat vid 8 halv 9. Men jag åt lite frukost och pratade med mamma och pappa på skype. Mamma ska sprina Tjejmilen imorgon så önska lycka till till henne :) LYCKA TILL MAMMA :D. Men efter ett par timmar på morgonen så åkte jag och Korrin med hennes Pappa och hans nya fru och 2 barn. Vi åkte till Chucky cheese, det är ett ställe där man spelar på massa olika spel och vinner lotter och så kan man få saker i slutet. Det va ganska kul men jag tror det är roligare för en killer i 9-12 års ålden men det funka. Efter Chucky Cheese så åkte vi hem till hennes pappa och så kolla vi på Alvin och gänget 2. sen försökte jag prata med Jossi på mobilen men jag tror hennes moboltäckning är ganska dålig så vi hörde varandra knappt. Men idag när vi prata så ringde hon hemifrån och då hörde vi varandra perfect :D.

På kvällen igår så sov vi hos Korrins pappa och på morgonen så åt vi frukost på ett sådant typiskt amerikanskt frukostställe med bås. Om servitrisena hade rullskriskor skulle det vara exakt som i filmerna xD. Till frukost tog jag amerikanska pannkakor och dom var inte goda. Jag trodde dom skulle vara jättegoda och söta men dom smaka inte så mycket och konsistensen var lite skummgummiaktig.. Jag gilla det inte så jättemycket.

Efter frukost så åkte vi hem och jag duscha och prata med svinsöta Sofia :). Senare så åkte jag och Korrin till Walmart och senare till hennes kompis Peter. Vi va där ett tag sen åkte vi hem och då prata jag med Jossi ett tag och nu sitter jag och kollar på Kick-Ass. Den är ganska bra I guess :)

Jag lovar att jag ska bli bättre på att ta bilder, har typ inte tagigt några. Men jag ska ta lite på allt så ni får se lite hur allt ser ut och så :)



Jag och Korrin tog lite bilder på Chucky Cheese i en box, Dom blev inte så fina men roliga :D

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar